فنس-مش جوشی

یکی از عوامل تاثیرگذار در رواج استفاده از گابیون ها (اعم از گابیون های دکوراتیو وغیردکوراتیو) طول عمر بالای این سازه ها می باشد.گابیون ها مقاومت بالایی در برابر فرسایش، رطوبت و تغییرات دمایی دارند و نسبت به بقیه متریال ها مشابه عمر نسبتا بلندی دارند البته اگر بصورت استاندارد طراحی و ساخته شوند. یکی ازمهم ترین لازمه های گابیون استاندارد که هم درظاهرسازه وهم افزایش طول عمرآن نقش بسزایی دارد مطمئنا فنس گابیون می باشد. در انتخاب فنس برای تولید سازه های گابیونی،مقاومت جوش، پوشش گالوانیزه گرم با کیفیت، دقت چشمه ها و نرم نبودن مفتول از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.

فنس های موجود در بازار عموما جهت عملیات حصار کشی و بتون ریزی و… تولید می شوند و برای کسر هزینه ها در بازار رقابتی صنایع مفتولی، شکل ظاهری و دقت چشمه ها و استفاده از مفتول سخت، مورد توجه قرار نمی گیرد.این موارد باعث بوجود آمدن مشکلات زیادی در زمان ساخت و یا بعد از ساخت گابیون می شود.

گروه تولیدی آفکس اولین و تنها تولید کننده فنس و مش جوشی با دقت بالا، مخصوص سازه های فنسی و گابیون های دکوراتیو درایران می باشد. فنس های تولیدی این مجموعه با دستگاه های تمام اتوماتیک وبا دقت بالا و مناسب سازه های گابیونی ساخته می شود.مفتول های مورد استفاده در ساخت فنس ها تماما گالوانیزه گرم با کیفیت بوده که مقاومت بالایی در برابر رطوبت و زنگزدگی دارند.

برای دریافت لیست قیمت و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های شرکت تماس بگیرید.